nz2011.reismee.nl

De ring is rond

We zijn terug waar we begonnen zijn, Goat Island, om de snorkel die de eerste dag mislukt was door de te ruwe zee te herdoen. Nu is het weer en de zee ideaal en we hebben er juist 2 uur snorkel opzitten. Hopen vissen kunnen spotten en veel foto's getrokken met de onderwatercamera. Nu maar hopen dat er een paar gelukt zijn. Nu zitten we terug op ons terras te wachten op ons salaatje. Morgen terug het vliegtuig op richting Belgie. Gisteren zaten we onder de grond van Waitomo, kijken naar de duizende glomworms, best wel indrukwekkend. Norm onze grappige gids wist ons 3 uur te boeien met zijn cave verhalen en tegelijk een stelletje amerikanen op hun plaats te zetten. Zo hebben we toch een dag als normale toerist gespendeerd. Eens thuis zal ik er werk van maken om meer foto's online te zetten. Via de tablet duurt het veel te lang, tot een kwartier per foto. M.

Helga

Oh my god, dat zit er al op! Verdomme, ik keek vol verwachting uit naar jullie verhalen, ik ga het zelfs van uit België al missen ;-)) ... maar kben ook blij dat jullie terugkomen zalle, kijk al uit naar de foto's!

Lieve groetjes,
Helga

familie Van Praet

Wij wensen jullie een goede terugreis, en als je ons nodig hebt stuur je een bericht.
Dikke kussen
de Vanpraeten