nz2011.reismee.nl

terug in de bewoonde wereld

Terug in de bewoonde wereld. Na de kanotocht van 3 dagen in de middle of nowhere kan een warme douche en een koude pint fantastisch zijn. De uitzichten vanop de rivier whanagui waren adembenemend en groots. De rivier die door de afgelopen regen tamelijk hoog stond was niet ongevaarlijk voor beginners, getuige de enkelen die kopje onder gingen en pas na een half uur uit het water raakten. Thank god for the life jackets was een veel gehoorde uitspraak in de hutten waar we 's avonds verbroederden met de enkele andere roeiers. Zo hebben we een leuk jong nederlands koppel die hier al 6 maand aan het rondtrekken is leren kennen. Jammer dat hun fotoapparaat gesneuveld is door een ongewilde duik. Het weer is onvoorspelbaar hier. We zijn vertrokken in de mist en lichte regen en de andere dagen was het een oven, gelukkig ene met veel water. Voor de kano tocht hebben de eerste trekking gedaan in het regenwoud van minginui. V dacht het eerste stuk mee te lopen maar heeft uiteindelijk de volledige tocht meegelopen omdat het zo'n indrukwekkende omgeving was. Maar eigelijk moest ze buigen voor de groepsdruk :-) Best wel indrukwekkend om naast een boom te staan van duizend jaar oud. Doordat het de nacht ervoor had geregend, kwam het 'regen' woud perfect tot zijn recht. Morgen gaan we relaxen in hastings en ons beperken tot wijn proeven... 2 dagen lang.

Lief en Ludo

Jan wij houden van Chardonnay ! Breng dus de beloofde flessen maar mee !

familie Van Praet

We zijn blij terug iets van jullie te horen, hadden wel gedacht dat je op avontuur waard, jullie gaan nogal te vertellen hebben, jullie zitten in een volledige andere wereld, bewaar de foto's maar goed, dat we kunnen meegenieten van de wijn, anéé dat is voor jullie weggelegd voor vandaag. tot schrijfs

Diaz

Hey Marc, het lijkt er precies wel dik in orde hé! Laat maar weten hoe de wijn er is! Ik heb hier nog flessen staan van Saint Clair uit Blenheim, Marlborough, New Zealand. Ne lekkere Chardonnay :) Gezondheid!

leenvh

mmmm, wijn! sandra, neem een fleske mee, dan kunnen we onze eigen HR proeverij houden ;-)