nz2011.reismee.nl

Rotorua

Gisteren aangekomen in Rotorua, het bekende en toeristen stadje op het eiland. Hier verblijven we in een mooie B&B. En het mag er ook wezen, we hebben praktisch een heel huis voor ons alleen, met 2 slaapkamers, eetruimte met een lounge, een grote keuken en zelf een wasmachiene met een droger. Omdat de gastvrouw niet aanwezig kon zijn hebben ze zelf de frigo vol gestoken met eten. En dan bedoel ik; alle soorten brood, gevulde croissants, cakes, chocoladetaart, assortiment kazen, dranken, een fruitmand, enz ... we hebben voor 3 dagen eten dus. We zijn ook al even de stad gaan bezoeken en ene gaan drinken bij 2 belgische grensgevallen die daar een Belgian Bar openhouden.

Hahei, waar we de vorige dagen verbleven was boven verwachtingen. Prachtige stranden, schitterende backpackers met supervriendelijke mensen. We hebben nog nooit zoveel in de zee gezwommen als de laatste paar dagen. Wel met de nodige blauwe plekken en schaafwonden door de grote golven. En de nieuwzeelandse zon heeft ons toch ook weer liggen. Een uurke zonder bescherming kan toch geen kwaad eh? Wel dus, getuige de 4 rode kreeftenkoppen.

Ook slecht nieuws, we hebben nu eengekwetste bij ons. Gelukkig zijn de pijnstillers vrij te verkrijgen in de supermarkten. V heeft namelijk aan het strand hare kleine teen gebroken en dat loopt nogal pijnlijk. Maar het is een harde en met voldoende pijnstillers gaat ze waarschijnlijk de trekkings nog meelopen. We zien wel.

Hell's gate was zeer de moeite om te bezoeken. We hebben de optie met mud bath en spa genomen om het harde beachleven wat van ons af te spoelen , na het bezoek aan de hete en stinkende geisers, en we met een babyhuidje kunnen beginnen aan het zwaardere werk.

Nu gaan we beginnen aan ons weelderig ontbijt ! smakelijk.

M

Meter

Helaba daar allemaal, je doen jullie niets te kort, is dat stappen, nee dat is genieten van zon en strand, en wij zitten hier wel met vriesweer. Het gaat jullie goed, het is heel tof nieuws van jullie te ontvangen, wij gaan nu genieten van ons weekend, zondag naar zee en maandag terug de kabas oppakken NONKEL, Meter, Dena kuskes van ons uit Halle

Dean, je zusje en Moes

We zij samen met jullie je Nieuw-Zeelandse verhaal op de voet aan het volgen samen met Moes. We wensen jullie allemaal nog veel plezier. Groetjes van de familie Devleeschouwer ;);)

Helga

Hmmm, keijaloers natuurlijk ;-)) ... ik heb een kleine donatie gedaan voor (voorlopig) een 100-tal foto's, maw, ik wil foto's zien ;-))) ... als jullie tussen al die prachtige momenten en landschappen eventjes tijd kunnen maken? ;-)
Veerle? Sneu voor je, maar als er eentje is die da kan, dan zijde gij het wel! Courage aan dat kleine teentje, zeg em dat em zich nog een maandje moet koest houden en dat em dan de rust krijgt die tem nodig heeft ;-).
Enjoy ... en ik volg jullie verhalen op de voet.

groetjes,
Helga